hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

luni, 4 august 2014

SAPUN CU MIERE SI GALBENELE

      




Am vrut un sapun cu calitati deosebite  si  am adunat ce-i mai bun: mierea, polenul, ceara, uleiul si petalele  de galbenele - acestea  fiind  adunate din gradina proprie, ulei de sofranel .

Acest sofranel este  un ulei destul de interesant fiind prima data cand pun la sapun - are culoarea alba- cumva translucida, este delicat si usor,   nu este vascos.
       Nu mai facusem de mult timp sapun cu miere, stiu ca ultima data devenise un vulcan in actiune dupa cateva ore de la turnarea in forme. De data acesta l-am facut la 40 de grade si mierea scoasa din congelator--- eiiiiiii,  acum alta poveste,   s-a racit acolo in forma cumintel fara nici o transformare ciudata.


Momentul   taierii  l-am lasat pentru duminica dimineata la prima ora , in liniste sa profit la maxim de el, sa ma bucur,  sa-l savurez si  in paralel  sa imi beau cafeaua  adulmecand   suav mirosul de miere imbinat cu lemongrass. 

Este minunat! Si imi place! E facut de mine! Asta ma defineste! Sunt eu...

Cu: unt de cocos, ulei de masline, ulei de palmier, ulei de sofranel, miere, polen boabe, ulei de galbenele, ceara de albine, ulei esential de lemongrass, petale de galbenele.
Sapunul "mieros" este dedicat  mai multor directii: copii, bebelusi, gravide, ten sensibil, uscat, piele cu probleme.

Uleiul  din petale de  galbenele este recunoscut pentru calitatile sale antiinflamatoare si regeneratoare asupra epidermei.  Are intrebuintari multiple sub forma de aplicatii externe , la rani usoare , degeraturi, eczeme, iritatii ale pielii.
Sapunul este innobilat de adaosul de polen,  ceara  si  mierea aurie - parfumata si dulce, este  un pansament adevarat al pielii ce repară celulele, o regenereaza si-i confera elasticitate . 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu